پولیش موتور سیکلت

پولیش موتور سیکلت

در رفت و آمدهای روزانه با موتور سیکلت، بسیار شایع است که بدنه و فلاپ های موتور سیکلت به برخی اشیاء کشیده شود و موجب ایجاد خط و خش های سطحی بر روی بدنه موتور گردند. برخی اوقات نیز شاید رنگ یا لکه هایی روی فلاپ موتور ریخته شوند که براحتی با پارچه تمیز نمی شوند.

بهترین اقدام در این چنین موارد استفاده از پولیش موتور سیکلت می باشد. اما آیا میتوانیم خودمان دست به کار شویم و بدنه موتور را با پولیش، احیا کنیم؟ جالب است بدانید که رنگ موتور سیکلت با رنگ خودرو متفاوت است. همچنین پوشش کیلر بر روی فلاپ موتور سیکلت ها، بر خلاف پوشش کیلر در بدنه خودروها، بسیار نازک و ضعیف است. بنابراین باید به این موضوع توجه شود که، پروسه پولیش نیازمند مهارت خاصی است. در برخی موارد، امکان پولیش موتورسیکلت وجود ندارد؛ چراکه نوع رنگ بکارگرفته بدنه، امکان پولیش با کیفیت را ندارد و احتمال دارد در فرایند پولیش، قسمت مورد نظر بیش از حد براق شود و یا حتی رنگ آن قسمت از بین برود.

رنگ های بکارگرفته در فلاپ موتورسیکلت ها میتوانند، مات، براق و یا صدفی باشند. هر کدام از این رنگها به مواد پولیش بخصوصی نیاز دارند و استفاده از مواد نامرغوب باعث آسیب دیدن رنگ خواهد شد.

در مجموعه موتور کلینیک، با تکیه بر دانش تکنیسین ها و تجهیزات پیشرفته پولیش، در مرحله اول بررسی می کنیم که آیا بدنه موتور شما امکان پولیش بی نقص را دارد یا خیر؟ اگر امکان پولیش مهیا باشد، می توانید فرایند پولیش و احیای رنگ موتور سیکلت خود را به موتور کلینیک بسپارید، در غیر این صورت نیاز به نقاشی و رنگ فلاپ موتور وجود خواهد داشت.

در مجموعه موتور کلینیک از بهترین برندهای مواد پولیش مخصوص موتورسیکلت و دستگاه های پولیش حرفه ای استفاده می شود.

واژه ها: خش گیری فلاپ موتور، پولیش فلاپ موتور